Data dodania: 2025-01-02
Informujemy, że proces rekrutacji uczniów do akredytowanego projektu o nr 2024-1-PL01-KA121-VET-000208478, realizowanego w ramach programu Erasmus+, akcja kluczowa 1: Mobilność edukacyjna osób, będzie trwał w dniach od 8 do 22 stycznia 2025r.
W celu wzięcia udział w procesie rekrutacji należy obowiązkowo zapoznać się z regulaminem projektu dostępnym na stronie internetowej Zespołu Szkół Mechanicznych im. Św. Józefa w Białymstoku, a także złożyć dokumenty aplikacyjne – formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami. Dokumentację niezbędną do złożenia można pobrać w formie elektronicznej ze strony internetowej szkoły, albo w formie papierowej z sekretariatu szkoły. Wypełnione dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie szkoły.
Mobilność edukacyjną (wyjazd na staże) zaplanowano na marzec 2025,
miejsce: Granada, Hiszpania
Przewidziana liczba uczestników: 21-25 uczniów.
Poniżej dokumenty do pobrania:
1. Regulamin
2. Formularz zgłoszeniowy